RSS

Titbits! ;)

26 Jan

Let me talk some sense before I go ga-ga: Happy 59th Indian Republic Day! Its not just a holiday! Mind it! ๐Ÿ™‚

Now back to nonsense! ๐Ÿ™‚

vodka_nokia_wh

Titbits – I am wondering if this is actually a single word, or…you know….

Had been to Saarang (IIT Madras fest) yesterday – read this in their Newsletter about the JAMing session that went on – “Women are like Kentucky Fried Chicken…when you are done with the breasts and the thigh, you are left with a greasy box to put the bone in!”

Celina Jetley – you know her? – sheesh – ok well…it seems she’s single and ready to mingle…any takers?
If (yes, if and only if) you look at her face and the make up it carries, I bet you would run away – else you’d blog about how it went! ๐Ÿ˜‰

“All Menย are Bastards”…is a world famously acknowledgedย quote, atleast in India!!
I’ve seen women go “Oh yeah…they are indeed”….and then a little later,ย they just go “Oh yeah…Oh yeah”!
Fact of life you see! ๐Ÿ˜›
On the other hand, Men nod their heads not knowing what else to B! They know at least one woman will like them that way! ๐Ÿ˜€

Rahul Gandhi I heard is in no urgency to give up the most eligible bachelor’s tag. I’ll wait for only a few more yrs, Mr. Gandhi…else I’ll wait to see another bachelor PM! ๐Ÿ˜†

Osho had this opinion – about ‘the-four-letter-word’ – that it was the most beautiful word in English…and that it clears the throat if said loudly, early in the morning! I’m saying this as its just a Fact U Can Know! :mrgreen:

Got to know from a colleague that women in theย US are complaining about – ‘Just 6 women being in the 21 member strong cabinet/team of President Obama!’!!! Just 28 odd percentage! Obama needs to know how to please womenย on a whole…and not just Michelle!
BTW…I have no doubt that our Mayawati, Mamta di and Sonia ji are the force behind this campaign! Soon we would be seeing a “33% reservation for women bill” proposed in the US parliament! ๐Ÿ˜€

I love women…they are the innovators (and ok, creators too)…they are upto some innovation or the other giving me hopes of a new business in future! How?
Well…2 of my juniors (guys) in college have got married…Now they are calling me up to get some marital advice! (yeah from me…of all ppl…are they nuts? :D)!!
The first thing that flashed to mind – Let me start a consultation firm! And second – How much do I charge them for such unasked consultation?
First and free advice I give to all unmarried males – Never marry before your senior in college (whom you are close to) does! Else he’ll charge you (pun intended)! ๐Ÿ˜›

Advertisements
 
19 Comments

Posted by on January 26, 2009 in Thoughts

 

Tags: , , , , , , ,

19 responses to “Titbits! ;)

  1. chriz

    January 26, 2009 at 8:06 pm

    give your juniors some practical wisdom…

    i had a good time reading the whole stuff

     
  2. amrita

    January 26, 2009 at 8:46 pm

    hehheh marriage consultation is very good job option in these times of recession .:)

    wah wah u love women?? ๐Ÿ™‚ I”ll take that in ageneral sense hehhe. keep it up

     
  3. Sriram

    January 26, 2009 at 9:28 pm

    Ha haha. Well, IIT madras is known for such ‘fundamental’ pronunciations ๐Ÿ™‚

    And so true about juniors getting married before seniors. Bol na, ‘Abe line me kada rahe. Diktha nahi ki hum ithni der khade hain’ ๐Ÿ˜‰

     
  4. Sriram

    January 26, 2009 at 9:31 pm

    Besides, I noticed the banner only now. Sala, thu kab sudharega? ๐Ÿ˜€

     
  5. Sree

    January 26, 2009 at 11:57 pm

    @ Chriz,

    Oh yeah…am giving them practical tips only…and I’m learning if my works or not…unknowingly those are becoming my guinea pigs! Hmm…
    Thanks buddy! ๐Ÿ˜€

    @ Amrita,

    Oh yea…infact, thats the best all through the year…recession or not! ๐Ÿ˜€
    Oh ya…in general (Hope there’s no hidden meaning in that)! ๐Ÿ™‚
    Thanks buddy! ๐Ÿ˜€

     
  6. Sree

    January 27, 2009 at 12:00 am

    @ Brig,

    hehe…yeah…they are strong in their “Fundas” as they call it! ๐Ÿ˜‰
    Haha…but we Indians are known for not following queues! ๐Ÿ˜›
    Main Sudhar-ke karun kya? :mrgreen:
    Send me beach pics from there, if you know to take them from right angels! ๐Ÿ˜‰
    Thanks buddy! ๐Ÿ˜€

     
  7. Dishit

    January 27, 2009 at 3:31 am

    hilarious man ๐Ÿ˜€ haha

    //Men nod their heads not knowing what else to B! They know at least one woman will like them that way

    its the truth of all ages!! ๐Ÿ˜€

    //Obama needs to know how to please women on a wholeโ€ฆand not just Michelle!
    nice one! Ask Obama – he will tell you how difficult it is to please only Michelle ๐Ÿ˜‰
    Also there is every probability that Michelle must have given Obama the idea of the catch line – “Yes we can”. Just after marriage Obama must be murmuring before going to sleep “Yes I can change”. ๐Ÿ˜€

     
  8. iselldreams

    January 27, 2009 at 5:36 pm

    //โ€œAll Men are Bastards”//

    is valid not only in india but also on the whole universe.

    ๐Ÿ˜€

     
  9. Sree

    January 27, 2009 at 8:40 pm

    @ Dev D (:P),

    Haha…I agree with you buddy..!! ๐Ÿ˜€
    Thanks a lot! ๐Ÿ˜€

    @ Isd,

    Aha…never been outta India, so didnt make it obvious! Thanks for the upgrade…err…update! ๐Ÿ˜€
    Thanks buddy! ๐Ÿ˜€

     
  10. Archana

    January 28, 2009 at 10:09 am

    marital advice??? from you!! ๐Ÿ˜› lol..

    and i thought you would have a series of posts/rants on the mangalore/bangalore happenings… but alas!!! ๐Ÿ˜‰

     
  11. preeti

    January 28, 2009 at 3:18 pm

    you got me in splits. loved the celine part of it ๐Ÿ™‚ and yeah please gimme marriage advice too. am your junior +blog pal + muah girl (err.. innocent smile). and please spare oh-baa-mah ๐Ÿ™‚ I have ‘thing’ for him ๐Ÿ˜‰

     
  12. preeti

    January 28, 2009 at 3:21 pm

    err where is my comment ?:( jus typed with great difficulty in this screwed up browsing center ;( soooper post, but spare oh baa mah I gotta thing for him ๐Ÿ™‚ and yeah please remember to fix someone up for me ( am straight for your info..) am your junior too + blog pal + muah pal too (err.. innocent smile) ๐Ÿ™‚ CHEERS :):)

     
  13. Sree

    January 28, 2009 at 8:10 pm

    @ AKB,

    I know! What have I done to give them marital advices of all things! ๐Ÿ˜ฆ
    Bang/Mang? what about them?
    The assault that happened yesterday was sick!
    Thanks buddy! ๐Ÿ˜€

    @ Preeti,

    Aww…the forbidden muah! Tu mera mooh bandh kardeti hey re (not literally ;)) :P!!
    marriage advice is being asked by juniors who are already married re…not by an am-yet-to-find-someone freak! ๐Ÿ˜‰ Am a post marital consultant…all divorce lawyers will get behind me…if they are ladiss I wont mind! ๐Ÿ˜‰
    Whats wrong with women….leave Obama alone, he’s already got 3 women at home!! ๐Ÿ˜€
    Thanks buddy! ๐Ÿ˜€

     
  14. chriz

    January 28, 2009 at 8:48 pm

    and vodka tshirt idea was kewl

     
  15. Sree

    January 28, 2009 at 9:32 pm

    Hehe..thanks bro! ๐Ÿ˜€

     
  16. Pavithra Vujay

    January 29, 2009 at 6:20 am

    Hi S3,

    Cool Tidbits…

    Gonna start a consultancy? Count me in…I am ur first client!!!

    ๐Ÿ™‚

     
  17. Sree

    January 29, 2009 at 8:34 pm

    @ Pavi,

    Hehe…Cool…first client from the US of A!! Wow!! My consultancy is already internationally (ac)claimed before its launch! ๐Ÿ˜›

    Thanks a lot buddy! ๐Ÿ˜€

     
  18. aparna

    February 2, 2009 at 9:08 am

    love women but dont treat them as a dead meat

     
  19. Sree

    February 2, 2009 at 8:08 pm

    @ Aparna,

    Man…you are like a tigress on prowl! ๐Ÿ˜€
    Nah lady Nah! I give each one of them as much respect as they deserve!
    Peace!
    Thanks buddy! ๐Ÿ˜€

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: